Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти, виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Указів Президента України від 25.06.2013 № 344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», від 18 травня 2019 року № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції Нової української школи, Стратегії національно-патріотичного виховання, затвердженої Указом Президента України від 18 травня 2019 року № 286/2019 та інших законодавчих та нормативно-правових документів із питань виконання законодавства України в галузі «Освіта».
На кожному рівні навчання забезпечується виконання державного стандарту, а також дається теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров’я.
Успішність подолання кожного рівня, виконання його освітніх задач гарантується школою тільки за умови усвідомленого й добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю навчального процесу.
У 2020/2021 навчальному році управління закладом освіти було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, створення безпечного освітнього середовища, створення належних умов для навчання і виховання здобувачів освіти, удосконалення змісту освітнього процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків.
Керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним, річним, навчальним, місячним та тижневим планами.
Створити цілісну систему інформаційно-аналітичного забезпечення допомагала наявна єдина комп’ютерна мережа та створення дієвих вайбер-спільнот педагогічного колективу.
Для забезпечення здійснення освітнього процесу в період жорстких карантинних вимог, спричинених розповсюдженням COVID-19 для проведення уроків та комунікації з учнями та батьками, було створено спільноту школи на освітній платформі HUMAN для учнів 5-9-х класів та використовувалася платформа «Єдина школа» для учнів 1-4-х класів.
Принцип доцільності і оперативності прийняття управлінських рішень адміністрації базувався на аналітичних даних, отриманих в ході внутрішньошкільного контролю.
Адміністрацією постійно проводились консультації та спільно розглядалися питання з такими структурними підрозділами закладу, як: Рада школи, батьківський комітет, профспілковий комітет.
На початок 2020/2021 навчального року у школі навчалося 985 здобувачів освіти.
Укомплектовано 33 класи, середня наповнюваність класів – 29 здобувачів освіти. Початкова школа – 20 класів, школа ІІ ступеня – 13 класів.
Клас |
01.09.2018 |
25.05.2019 |
Різниця |
Прибуло |
Вибуло |
1 |
119 |
120 |
+1 |
4 |
3 |
2 |
132 |
127 |
-5 |
3 |
8 |
3 |
148 |
149 |
+1 |
5 |
4 |
4 |
182 |
179 |
-3 |
6 |
9 |
5 |
116 |
115 |
-1 |
4 |
5 |
6 |
96 |
99 |
+3 |
4 |
1 |
7 |
66 |
69 |
+3 |
7 |
4 |
8 |
63 |
65 |
+2 |
3 |
1 |
9 |
62 |
62 |
0 |
1 |
1 |
Аналіз причин руху учнів свідчить, що переважна більшість переводів зумовлена зміною місця проживання родини, оскільки багато родин на час жорсткого карантину виїхали за межі Києва.
Основними заходами зі збереження контингенту здобувачів освіти у 2020/2021 навчальному році були:
– спільна робота із ЗДО № 210;
– контроль за відвідування учнями навчальних занять;
– організація навчання за індивідуальною та сімейною формами навчання (педагогічний патронаж, сімейна форма навчання).
У минулому році працювало 9 груп подовженого дня, які відвідувало 270 учнів 1-4-х класів. Групи працювали за рахунок державного бюджету. Д Усі групи продовженого дня були укомплектовані кваліфікованими педагогічними кадрами. Учні, які відвідували ГПД, були охоплені гарячим харчуванням, дотримувалися режиму роботи.
У цілому, роботу груп подовженого дня можна визнати задовільною.
Право громадян на доступну освіту реалізувалося шляхом запровадження різних форм навчання, однією з яких є навчання за індивідуальною формою (педагогічний патронаж, сімейна форма навчання). Індивідуальним навчанням в формі педагогічного патронажу охоплено учнів, які за станом здоров‘я не могли відвідувати навчальний заклад.
У 2020/2021 навчальному році у закладі освіти за індивідуальним навчанням в формі педагогічного патронажу навчалось 2 учнів (згідно довідок ЛКК), що складало 0,22 % від загальної кількості учнів школи.
Велика увага приділялась якісному складу вчителів, що працюють з учнями вдома.
Індивідуальні навчальні плани для навчання учнів розроблялись згідно відповідних Програм з предметів та рекомендацій лікувально-контрольних комісій. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювалось відповідно до діючих нормативних документів Міністерства освіти і науки України.
Слід зазначити, що організація освітнього процесу за індивідуальною формою забезпечувала не тільки певний освітній рівень дитини, відповідно до її здібностей, можливостей, а й допомагала розвивати соціальну компетентність дитини, шляхом залучення до участі у виховних заходах.
Право на індивідуальне навчання в формі сімейного навчання було надано 32 учням, які виявили бажання самостійно опанувати зміст окремих навчальних предметів на певний клас (що склало 3,35% від загальної кількості учнів школи).
Клас |
Кількість здобувачів освіти |
1 |
6 |
2 |
3 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
6 |
2 |
7 |
2 |
8 |
0 |
9 |
4 |